Kvalitetspolicy

Total kvalitet är vår ledstjärna som skall genomsyra allt i Scalds affärsverksamhet. Av detta följer våra målsättningar som under alla förhållanden är att;

– tillfredställa såväl interna som externa kunder
– klart definiera och möta kraven för en väl fungerande verksamhet
– kontinuerligt arbeta för att förbättra våra verksamhetsprocesser

Följande policys skall ledsaga oss i denna strävan.

Kundnytta

Vår policy är att möta upp till de av kunden ställda kraven och alltid sträva efter att tillgodose dennes förväntningar genom att leverera överenskomna tjänster i tid samt tillgodose behovet av snabb och effektiv kommunikation.

Överensstämmelse med ställda krav

Vår policy är att klart definiera och uppfylla kraven vid varje steg i våra verksamhetsprocesser för att leverera största möjliga värde till kund.

Kontinuerliga förbättringar

Vår policy är att aktivt söka feedback på våra prestationer för att därmed kontinuerligt kunna arbeta för att förbättra våra tjänster och verksamhetsprocesser.